Siia on kokku koondatud kõik vajalik meie poolt müüdava rajakaamera Willfine 4G kohta ning erinevaid vastuseid küsimustele, mis võivad ajajooksul tekkida
Kaamera
Millega tuleb arvestada kui ostad rajakaamera?
Esimene asi kui ostad endale rajakaamera, siis arvesta igakuise püsikuluga. Pildid ei saada ennast ise lihtsalt niisama läbi õhu. Selleks vajab kaamera SIM kaarti, millel on piisavalt Internetimahtu, et saata emailile kvaliteetseid pilte ja videoid.
Teiseks on vajalik hoida kaamera küljes pidevalt vool, et see töötaks ning saadaks pilte. Kaamerasse tuleb sisse panna 12 x AA patareid või 12V aku ning mida suurema mahutavusega, seda kauem vastu peab. Minimaase mahutavusega 7Ah ning vähemalt 2A.
Mida on vaja kaamera töötamiseks?
Kui olete ostnud meilt rajakaamera, siis see tuleb juba 16GB mälukaardiga. Peale selle on vaja veel vooluallikat, patareid või aku. Lisaks on vaja veel SIM kaarti koos andmemahuga, mille saate osta siit!
Mis kuulub tellitud rajakaamera juurde?
Kui olete ostnud meilt rajakaamera, siis sinna juurde kuulub:
Mälukaart 16GB
Kaks antenni
1,5 m kinnitusrihm
SIM kaardi adapterid
USB juhe
Kasutusjuhend
Välise aku toitkaabel ehk akujuhe
Kas kaamerat peab ise hakkama seadistama?
Meie käest ostetud rajakaamera on juba eelseadistatud parima kvaliteediga piltide edastamiseks. Jäänud on lisada ainult Emaili aadress, kuhu pildid tulema hakkavad.
Me võime teha seadistuse teie eest lõpuni, aga selleks märgi ära ostu sooritades märkustesse, oma meili aadress, kuhu pilte soovid ning seadistame selle Sinu eest.
Kaua peavad vastu patareid või aku?
Patareid
Kui oled kaamera sisse pannud 12 x AA patareid, siis võid arvestada 3-4 nädalase* kaamera tööga. See oleneb muidugi kui tihti kaamera pildistab ning kas on sisse lülitatud SMS Control** või mitte.
*3-4 nädalat on siis kui kõik võimalikud seaded on sisse lülitatud
**SMS Control võtab 5x rohkem voolu kui see parameeter väljalülitatuna.
Aku
Kui kaamera küljes on 9Ah valveaku, siis võid arvestada, et kaamera peab vastu enam vähemalt 8-10 nädalat. Samuti oleneb see sellest, kui palju on kaamera pandud voolu tarbima ning millised seaded kaameral on aktiveeritud. Kindlasti tuleb arvestada, et ühe aku elupikkus on maksimaalselt kaks aastat ning voolu salvestamise võimsus väheneb ajas ning iga laadimise korraga.
Ooterežiim
Tehase poolt on märgitud ooterežiimis kaamera patareide vastupidavuseks kuni kaheksa kuud. See tähendab seda, et kaamera on sisse lülitatud ning ootab millal liikumisandur aktiveerub. Nii pikk ooteaeg saavutati, kui kaamera ei istu püsivalt võrgus ehk “SMS Remote Control” on välja lülitatud ning selle perioodi ajal ei tehta ühtegi pilti ega videot.
Kas kaamera seadistamiseks on vaja mingit tarkvara või Äppi?
Rajakaamerat Willfine 4G saab seadistada otse juhtnuppudega. Spetsiaalset rakendust või äppi kaamera seadistamiseks vaja pole. Kaameral on 7 juhtnuppu ning neid kasutades saad kõik toimingud lihtsasti tehtud.
Kas kaameral on olemas ka Äpp?
Jah, selle rajakaamera seadistamiseks ning sundpildistuse küsimiseks on võimalik kasutada Äppi. Tõmba alla rakenduse poest alla Äpp “Trailcamera” lisa sinna oma rajakaameras oleva SIMi number ning kasuta seda seadistamiseks kaamera juurde minemata.
*NB! See pole püsivalt ühendatud kaameraga, vaid Äpp lihtsustab koodide saatmist kaamerale, millest ainult tema saab aru.
Kas kaamera Willfine 4G töötab Telia, Elisa ja Tele2 võrgus?
See rajakaamera on võrguvaba ning tunneb ära kõik Eestis olevad võrguoperaatorid.
Võta oma SIM kaart ning pane see kaamerasse. Lisaks pole vaja võtta maha ka SIM Pin koodi, kuna seda saad teha kaamera seadistuses vajutades MENU >(lahter 4G) SIM PIN > lisate pin koodi, mis kaardile on märgitud.
Kas SIM kaardi pin kood on vaja eelnevalt maha võtta?
Unustage ära telefoni sisse SIMi panemine ning telefoni seadest otsimine, et kuidas pin koodi maha võtta.
SIM Pin koodi saate maha võtta otse kaamera sees järgmiselt: Lisage SIM kaart kaamerasse ning lülitage kaamera SETUP režiimi. Ning toimige järgmiselt: MENU >(lahter 4G) SIM PIN > lisate pin koodi, mis kaardile on märgitud.
Tarne
Millal minu tellimus teele pannakse?
Kõik meie kaamerad ja tarvikud on kohe olemas ning püüame postitada samal päeval. Kui tellimus on esitatud enne kella 18:00, siis enamasti jõuab kaup kohale järgmine päev. Tarne kiirus sõltub postiasutuse töömahust.
Kas tarne on tasuta?
Kui tellimus on suurem kui 50€, siis saadame teile kauba tasuta kohale.
Kuhu minu pakk saadetakse või tuuakse?
Kasutame saatmiseks enamasti Omniva pakiautomaati kuna need on enamlevinud klientide seas. Lisaks saab tellimuse teele panna ning ära võtta ööpäevaringselt.
Miks minu pakk pole saabunud juba mitu päeva?
Kui teie tellimusest on möödas kaks tööpäeva, siis võtke meiega esimesel võimalusel ühendust info@rajakaameramuuk.ee ja selgitame koos välja, kus teie pakk on uitama läinud.
Tõrked
Mida teha kui kaamera näitab NURJUS 401/ERROR 401?
Põhjused
Põhjus 1: Kui kaamera näitab teile ekraanil sundpildistust tehes “Send failed – error 401”, siis suure tõenäosusega kasutate otse esindusest tulnud SIM kaarti mille paketiks on M2M (näiteks masinalt masinale pakett “Valvekaamera”). Kahjuks selle paketiga SIM kaart selle kaamera sees ei toimi ning vaja on muuta “Mobiilne Internet” pakettiks, mis sisaldab vähemalt 1GB andmemahtu kui soovituslikult 3GB.
Soovitame valida kas meie poolt pakutud piiramatu mahuga rajakaameratele SIM kaardi lahendust, osta SUPER kõnekaart ja laadida ise piisavalt raaha peale või valida operaator ning võtta otse “Mobiilse Interneti” pakett.
Põhjus 2: Kui SIM-kaart on ostetud meie käest või Teil on õige SIM kaart, mis sobib kaamerale võib ERROR 401 põhjuseks olla saatev server.
Toimige järgmiselt: Lülitage kaamera SETUP režiimi -> Vajutage MENU -> kolmas lahter 4G -> otsige SMTP ning vajutage OK, siis valige Vaikimisi. Nüüd tehke kaamerale restart ehk lükake nupp OFF -> siis lülitage nupp SETUP ning oodake kuni tuleb levi. Kui levi on olemas 4G või 3G, siis nüüd vajutage nuppu OK ja peaks ütlema, et saatmine ÕNNESTUS. Kui juhtus, et saatmine Nurjus ja jälle 401, siis palun vaadake juhendit siit: Rajakaamera serveri juhend!
Kui ka peale seda midagi ei muutu, siis võtke meige ühendust ning leiame lahenduse probleemile
Mida teha kui kaamera näitab ERROR 403/NURJUS 403?
Kui kaamera näitab ERROR 403/NURJUS 403 siis on see viga seotud mälukaardiga
Meie poolt kaasa pandud mälukaardid on üsna töökindlad ning seda probleemi esineb harva. Kontrollige, et mälukaart mis kaamera sees on ei ületaks 32GB. Kui kasutate enda mälukaarti, siis eelistage ühes tükis olevat kaarti ilma adapterita.
Proovige kaart vormindada -> Kaamera SETUP režiimi -> Vajutage üles noolt -> Vajutage MENU -> Vorminda /Format ja nõustuge mida ta seal küsib, et kustutada kõik failid. See peaks probleemi lahendama. Kui mitte, siis võtke meiega ühendust info@rajakaameramuuk.ee
Mida teha kui kaamera näitab NURJUS/SEND FAILED?
Kui kaamera näitab “Send failed”, siis peitub viga seadistuses. Kontrollige üle SMTP Manual seadistus, juhul kui see on Manual ning kui kahtlete, siis pange SMTP seadistus D ehk Default peale tagasi, nii nagu originaalis oli.
Kui kaamera ikka näitab “send failed”, kontrollige üle ka email kuhu pilt saadetakse.
Kui see ei toimi, siis palun vaadake probleemi lahendamiseks juhendit siit: www.rajakaameramuuk.ee/rajakaamera-server/
Mida teha kui kaamera ei saada pilte?
Kontrollige esimese asjana, kas SIM kaardil on piisavalt andmemahtu, et saata pilte.
Kontrollige, kas kaameral on piisavalt levi. See võiks jääda 3G juurde.
Lülitage GPS välja ning proovige uuesti.
Kaamera seadistustes on kusagil midagi kahe silma vahele jäänud ning on vaja üle kontrollida.
Mida teha kui saabuvate piltide KVALITEET on halb?
Vaadake üle kaamera seaded kaamerast. oluline oleks, et pildi suurus oleks 12MP ja SMTP pic size ORIGINAL. See tähendab, et kaamera saadab meilile 12MP pildi originaal suuruses.
Suure tõenäosusega on see juhtunud peale seda, kui olete püüdnud telefoniga kaamerale täiendavaid seadeid peale saata. Kontrollige igaks juhuks ka äppist üle pildi kvaliteet ja faili suurus ning siis peaks olema teie probleem lahenenud.
Mida teha kui kaamera ei tee sundpildistust?
Võtate lahti “Trailcamera” äppi ning vajutate GET PICTURE. Juhtub selline lugu, et pilti ei tule ning vaatate oma meili postkasti ning leiate järgmisel päeval tühja pildi.
Kontrollige üle oma põhiseadetes SMS REMOTE CONTROL. See peab olema lülitatud INSTANT olekusse, kui soovite kasutada telefoni rakendust kaamera juhendamiseks.
Kaamera saadab liiga palju pilte
Kui juhtub, et kaamera hakkab saatma liiga palju pilte, siis võib see olla tingitud mitmest asjaolust.
1. Liikuvad asjad kaamera vaateväljas: Oksad, puulehed, linnud jne. Selleks tasub võtta kaamera tundlikust maha.
2. Kui valvad koduhoovi ja inimesed liiguvad tihti ees ning ei soovi saada nii palju pilte või kui söödaplatsil tulevad loomad peale ja jäävad sinna tundideks tuleb kaameras määrata kahe pildi vaheline aeg milleks on “Timer” või “Delay”. Soovituslik on 10-20 minutit.
3. Kui kaamera on üleval ning hakkab saatma nagu intervalli peale suvalisel ajal pilte, kontrollige üle “Time-lapse” või “Aegvõte”. Kui see on välja lülitatud siis tingib seda leviprobleem. Lahenduseks on osta kaamerale juurde pikk antenn, mis suure tõenöosusega probleemi ka kiirelt lahendab. Põhjus on kehva levi või levide ristumispunkti läheduses asumine ning kaamera hakkab saama impulssi.
Maksmine
Kuidas saan oma tellimuse eest tasuda?
Kui olete lõpetamas oma ostu ning suundute maksma, siis saate valida kõikide Eestis olevate pankade linke kus saate oma soovitud kauba eest tasuda. Makseid võtab vastu ja vahendab Maksekeskus.
Kas saan peale ostu arve?
Peale ostu sooritamist, peaks teieni jõudma kinnitus email, kus on kirjas vajalikud andmed mis te meiele jätsite ostu järgselt.
Lisaks ettevõtetele saadame peale tellimust arve, mida saab kasutada raamatupidamises.
Soovin osta rohkem kaameraid / hakata edasimüüjaks
Kui soov on osta rohkem kaameraid või müüa edasi meie poolt maale toodud kaameraid, siis andke sellest märku info@rajakaameramuuk.ee. Usume, et leiame just Teile sobiva lahenduse.
Tagastus
Kas ma saan kaamera tagastada kui see mulle ei sobi?
Kaamera saate tagastada ainult juhul, kui ostu sooritamise hetkest on möödas vähem kui 14 päeva, kaamera on kasutamata ning originaal pakendis koos kõikide sinna kuuluvate lisadega.
Garantii
Kaua kehtib garantii?
Pakume kaamerale 2 aastast garantiid!
Kas saan asendada oma vigase toote uuega?
Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist.
Millistel juhtudel Garantii ei kehti?
Kui tootele on tekitatud füüsilisi kahjustusi või seda on valesti hooldatud
Kui on rikutud toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi
Kui toodet on kasutatud mittesihipäraselt
Kui toodet on ise püütud remontida
Kui toote seerianumber või tootenumber pole loetavad
Garantii ei kehti loomulikul teel kuluvatele seadmetele ja nende osadele